perjantai 3. helmikuuta 2012

Minä kuulen, kuiskailevan maailman tuulen..

Tämän viikon olen ollut kiireinen ja sen kiireen olen saanut aikaan itse. Nyt voin todeta olevani todella väsynyt. Hostisä lähti maanantaina työmatkalle Eurooppaan joten olemme viettäneet tämän viikon kolmistaan. Olen herännyt joka aamu klo 6 ja lähtenyt lenkille koirien kanssa. Silloin on vielä pimeää eikä ketään ole liikkeellä. En ole mikään aamuihminen, mutta noista lenkeistä olen kyllä nauttinut. Olen kuitenkin iloinen, että ens viikolla saan taas nukkua tunnin pitempään!

Maanantaina lähdin töiden jälkeen yksikseni kaupungille kiertelemään kauppoja, mutta en löytänyt sitä mitä etsein. Eli tein täysin turhan reissun. Tiistaina menin kaupungille Dayanin kanssa ja eilen Manuelan kanssa. Tänään aion olla vaan kotona ja nauttia hyvästä kirjasta. Huomenna on onneksi vähän lyhyempi päivä ja viikonlopun suunnitelmatkin alkavat olla muutamaa pientä yksityiskohtaa vaille valmiit!

Olen myös miettinyt mitä haluan tehdä suomeen palattuani.. Haluan jatkaa koulua, mutta en Kokkolassa.. Savonlinna olisi hyvä vaihtoehto! Ja jossain vaiheessa haluaisin matkustaa vaikka minne ja nauttia nuoruudesta. Olen varmaan vähän levoton sielu! 

4 kommenttia:

Suvi kirjoitti...

Jee! Kyl ne suunnitelmat siitä selkiytyy. Täälläkin päässä näyttää jo hiukan selkeemmältä. :)

janina kirjoitti...

muuta vaasaan opiskelemaaan!!! joojooojooo!!! :D

Anonyymi kirjoitti...

Kotona paras ;)

Anonyymi kirjoitti...

Ens alkuun voisit tehä niinku oot sanonu ja sit suunnitella muuta.