lauantai 14. huhtikuuta 2012

Kuukausi jäljellä

Tasan kuukausi siihen kun nään ihanan perheen! Toivottavasti saan paljon suomi tuliaisia ja mun kevät-takin! 

Tämä viikko on vierähtänyt nopeasti, niin kuin kaikki muutkin viikot. Mun pitäis laittaa joka päivä ylös mitä oon tehnyt koska aikaa kirjottamiselle ei ole niin paljon ja sitten kun on niin en enää muista mitä oon tehnyt. 

Maanantaina kuitenkin mentiin syömään Manuelan, Carolinan ja Dayanin kanssa. Samalla reissulla ostin muuten lenkkarit! Mä en yleensä ikinä käytä lenkkareita ja voin todeta että 11 vuoden aikana oon käyttänyt lenkkareita n. neljä kertaa.. 

Tiistaina mulla alkoi koulu. Ja tästä lähin vietän tiistai-illat Italian tunnilla. Tunnilla oli myös saksalainen au pair Eve. Alotin ihan ensimmäisestä kurssista ja suurin osa asioista ja oli tuttua ja ymmärsin tekstin ilman kääntämistä. Kaks tuntia meni tosi nopeasti ja ootan ens viikon tuntia (mä en ikinä oota pääseväni kouluun).

Keskiviikkona kävin kuuntelemassa Dayanin kanssa kun kaveri soitti ja laulo Irlantilaisessa bubissa. Siellä esiintyi myös muutama muu ja ilta meni mukavasti ja tutustuin myös uusiin paikallisiin ihmisiin. Kotona oltiin puoli 12 aikaan jo sillä meillä oli tosi hyvä tuuri bussien kanssa. 

Eilen kävin sitten Even kanssa syömässä Meksikolaisessa ravintolassa ja sovittiin myös ens viikolle playdate, jolloin meillä ei ole jumppatuntia lapsen kanssa.

Ei kommentteja: