sunnuntai 8. huhtikuuta 2012

Me and my life

Hyvää Pääsiäistä sinne Suomeen. Täällä ei pääsiäinen näy mun mielestä millään lailla! Nyt kaipaisin niitä trulleja joille vois antaa karkkia. Ja tietekin on ikävä suklaamunia. 

Oon taas unohtanu kaikki viikon tapahtumat joten tekstistä voi tulla vähän sekava. Tiistaina taisin käydä töiden jälkeen salilla (olin tosi ahkera). Keskiviikkona vietettiin leffailtaa Daynin luona pienellä porukalla. Katottiin elokuvia ja syötiin ihan kauheesti kaikkia herkkuja. Keskiviikkona olin vain pari tuntia lapsen kanssa, joten oli hyvin aikaa järjestää paikkoja ja tehdä ruokaa lapselle. En muista yhtään mitä tein keskiviikko iltana joten en varmaan tehnyt mitään mistä voisin kirjottaa. Torstaina tein töitä normaalisti, torstai aamuna lähti viimeinen vierailija. Illalla kävin koirien kanssa lenkillä ja menin sen jälkeen taas Dayanin luokse. 

Eilen vietettiin Sarahin läksiäisiä Kathrinin luona, hän muuttaa Illinois:in osavaltioon. Tehtiin ruokaa ja sen jälkeen oli tarkotuksena kattoa jokin elokuva, mutta mua väsytti niin kauheesti että menin vaan nukkumaan! Tänä aamuna meillä olikin herätys sitten 6:30 kun Kathrin lähti hostperheensä kanssa Hawaille. Otettiin bussi West Seattleen ja mentiin syömään aamupalaa. Amerikkalaiset pannukakut on hyviä! 

Tämän illan vietän lapsen kanssa ja huomenna koitan olla ahkera ja saada joitan järkevää aikaseks.

Ei kommentteja: