keskiviikko 9. toukokuuta 2012

Lazy day

Sunnuntaina olin tosi väsynyt ja oisin vain voinut maata sängyssä koko päivän. Sain kuitenkin viestin Pilarilta ja Claudialta ja otin suunnaksi keskustan. Odottelin heitä noin puolisen tuntia ja kun he viimein saapuivat otettiin bussi Northgate Mallille. Kierrettiin koko kauppakeskus läpi, mutta kukaan ei ostanut mitään. Oon saanut rahat takaisin, mutta uusi kortti ei ole vielä tullut joten olen toistaiseksi ilman rahaa. Kun lähdettiin takasin keskustaan, Kathrin laittoi viestin josko haluan mennä elokuviin. Hän lupasi maksaa joten otin junan South Centerin ostoskeskukseen ja käytiin kattomassa The Avengers. Sali oli täynnä ja elokuvakin oli ihan hyvä. 

Eilen olin töissä vain viisi tuntia ja työpäivän jälkeen lähdin lenkille Oson ja Sennan kanssa. Illan olin vain kotona. 

Mun läppärissä tai kameran muistikortissa on joku vika kun en saa siirrettyä kuvia koneelle.. Ehkä saan sen kohta toimimaan ja voin sitten tehdä vielä yhden kuva postauksen. 

Ei kommentteja: