maanantai 14. toukokuuta 2012

Mothers Day

Tätä päivää oon oottanut kauan. Näin äitienpäivän kunniaksi näin oman äitini! Mun perhe on vihdoinkin täällä! En voisi olla onnellisempi! 

Aamulla kävin nopeasti suihkussa ja lähdettiin sitten hostperheen kanssa koirapuistoon. Me nauteimme helteisestä säästä ja niin nauttivat koiratkin. Puiston jälkeen hostäiti heitti mut kotiin. Mulla ei ollut kauheesti ylimäärästä aikaa, joten kerkesin vaan vaihtamaan vaatteet ja sitten pitikin mennä jo bussipysäkille. Otin bussin keskustaan ja sieltä junan lentokentälle.. Mulla kävi vähän huono tuuri kun perhe kerkesi laukkuhihnalle ennen mua ja joutuivat siellä hetken jopa odottamaan.. Ei tullut itkua, hymyilytti vain! Mentiin sitten taksijonoon niin meitä oli kuulemma niin paljon, että ei mahduta normaaliin taksiin, joten päästiin sitten Limusiinillä kotiin! Hyvin alkoi siis perheen vierailu Seattlessä! Tämä päivä on vain nautittu yhdessä olosta ja kyllä me syötiinkin hyvin.

Minä aion nauttia seuraavista viikoista! Hyvää äitienpäivää!

Ei kommentteja: