sunnuntai 6. toukokuuta 2012

The sound of my heart

Mun on nyt pakko kertoa tännekin, että mulle kävin vähän huonosti... Mun USA-pankkikortilla yritettiin tilata netistä koruja 200$. Ei ole yhtään kiva ei... Mun pitäis tosin saada nuo rahat takasin ja toivottavasti saankin sillä muuten oon aika köyhä. Torstaina soitin pankkiin ja kuoletin mun kortin ja eilen kävin siellä tilaamassa uuden. Ajattelin siirtyä käyttämään käteistä jos se olis vaikka vähän turvallisempaa.. 

Muuten tänne ei kuulu mitään ihmeellisempää. Viikolla tein töitä normaalisti ja tänään olin lapsen kanssa illan kun hostvanhemmat suuntasivat häihin. 

Eilen vietettiin iltaa Manuelan luona. Katsottiin elokuvia, syötiin paljon herkkuja sekä pelattiin pelejä. Voin kertoa, että sananselitys peli ei oo mikään kaikista helpoin ja varsinkaan kun tiettyjä sanoja ei saanut käyttää selittäessään ja aikaakin oli aika vähän. Saatiin ainakin hyvät naurut ja kaikki paikalla olijat osallistuivat peliin. Lopuksi pelattiin vielä Twisteriä. Nukkumaan päästiin joskus neljän aikoihin ja herättiin jo puoli kahdeksan kun Manuela lähti junalla kohti Vancouveria perhettään vastaan. Ja voin onnellisesti todeta, että enää viikko ja yksi päivä niin pääsen näkemään oman rakkaan perheeni! Vapaata mulla ei tule olemaan muuta kuin viikonloppujen ajan ja iltaisinkin joudun mennä istumaan koulun penkille, mutta saan viettää ainakin mahtavat kaksi viikkoa heidän kanssa! 

Tänään otettiin siis aamulla bussi kaupunkiin ja hetkisen Kathrinin kanssa kierreltiin kauppoja ja katseltiin tarjontaa. Oisin löytänyt vaikka mitä kivoja vaatteita, mutta ne saa nyt odottaa. Kotona siivoilin hetken ja sitten lähdin lenkille. Juoksin. Ihan oikeasti juoksin ja kauan juoksinkin! Oon ylpeä itestäni! Työt aloitin kolmen aikaan. Sain myös ihanan puhelun suomesta, samoin tekstiviestin! Ilta sujui hyvin lapsen kanssa ja haluan myös kertoa, että hän kävelee! Nyt nukkumaan, hyvää huomenta Suomi!

Ei kommentteja: