perjantai 25. toukokuuta 2012

Onnellisia hetkiä

Viimiset kaksi viikkoa olen vain nauttinut! Olen tosi onnelinen perheestäni joka on täällä muuten vieläkin. Tosin lauantaina he suuntaavat takaisin koti Suomeen. 

Päivät ovat menneet tosi nopeaa. On käyty ostoksilla ja kierrelty kaupunkia. Pääsivät he mukanani myös kouluun. Viime viikko vietettiin aika tiivisti yhdessä kun perheeni majaili meidän talossa, mutta sunnuntaina he vaihtoivat majapaikkaa, joten päivisin en ole heitä kauheasti nähnyt. Molempina viikkoina olen tehnyt ihan normaalisti töitä ja viime viikolla perheestä olikin suuri apu ja myös seuraa sekä minulle, että lapselle. Tällä viikolla yhteinen aika on jäänyt vähän vähemälle perheen kiertäessä kaupunkia ja nähtävyyksiä ja minun tehdessä töitä. Onneksi olen saanut illat vapaiksi, mutta ei töiden jälkeen oikein mihinkään nähtävyyksiin enää kerkeä kun kaikki paikat menevät kiinni :/ 

Viikonloppuna olin vapaalla. Käytiin eläintarhassa ja akvaariossa, sekä käveltiin muuten vain kaupungissa. Melkein joka ilta tällä viikolla ollaan menty kaupunkiin, vaikka se tulikin aika hyvin koluttua jo viime viikolla. 

Näissä päivissä parasta on ollut yhdessäolo. On naurettu ja on jopa itkettykin koska on naurettu liikaa. Olen saanut viettää aikaa niiden tärkeimpien ihmisten kanssa. Perhe on paras!

Ei kommentteja: