maanantai 12. joulukuuta 2011

Lensin halki sinisen taivaan

Olen takaisin Seattlessa. En millään jaksa alkaa tekemään mitään pikkutarkkaa selostusta viime päivistä, sillä olen erittäin väsynyt matkustaja!

Torstai aamuna meillä lähti lento kymmenen aikaan aamulla. Suuntana Oli San Francisco, josta meillä oli jatkolento Pittsburghiin. Perillä olimme puolenyön aikaan paikallista aikaa. Yövyttiin hostisoisän luona ja illalla ei kauheasti muuta tehty kun  syötiin hieman yöpalaa ja juteltiin hetki ennen nukkumaan menoa. Koko viikonloppu vietettiin perheen kesken, sillä aikaa oli vähän ja sukulaisia paljon. Perjantaina tuli muutama sukulainen katsomaan lasta ja hostvanhempiakin tottakai. Lauantaina vietettiin aikaista joulua hostisän tädin luona. Syötiin jouluruokaa ja jaettiin lahjoja. Kertaakaan ei tullut tunnetta, etten kuuluisi joukkoon, vaikka kukaan heistä ei minulle sukua ollutkaan. Sain myös lahjoja ja minua kohdeltiin kuin ketä tahansa perheenjäsentä. Tänään oli sitten lento takaisin kotiin ja tällä kertaa pysähdyttiin maan pääkaupungissa. Lentokentälle ajettaessa kierettiin keskustan kautta jotta sain hieman maisemakuvia.

Mun joulukortit tulee sitten varmaan vähän myöhässä suomeen, sillä en oo vielä kirjottanut ainuttakaan! Kortit on kyllä hommattu, mutta en kerennyt niitä kirjoittaa saati sitten postittaa ennen reissua.

Kuvia laitan blogiin sitten kun saan niitä koneelle.
Nyt on pakko alkaa nukkumaan, jotta jaksan huomenna herätä aamulla töihin :)

Ei kommentteja: