tiistai 20. joulukuuta 2011

Time for Plan B

En muista mitä olen viimeksi kirjoittanut, joten kirjoitan nyt viikonlopusta.

Perjantai illan tein töitä, kun hostvanhemmat lähtivät pikkujouluihin. Meilkein heti kun he olivat lähteneet alkoivat koirat haukkua ja murista sekä kävelivät edes takaisin oven ja ikkunoitten väliä.. Mun vilkkaan mielikuvituksen ansiosta aattelin heti, joku murhaaja tai ryösthäjä hiippailee meidän pihalla. Tunnin jälkeen en uskaltanut edes katsoa ikkunoista ulos, koska en halunnut huomata jos joku tuijottaa mua lasin takana. Meinasin jo soittaa hosteille, et mitä mun pitää tehdä jos ulkona on oikeesti joku, mutta päätin odottaa vielä hetken ja menin vaihtamaan lapselle vaippaa. Syy haukkumiseen ja murinaan selvisi kun katsoin yläkerrassa lapsen huoneen ikkunasta ulos... Saatiin nimittäin perjantaina uusi naapuri, ja sen kaksi koiraa olivat ulkona.. Ei ihme että meidän koirat haukkui ja murisi. Sen jälkeen ei sitten pelottanutkaan yhtään. Ja onhan mulla aina pesäpallomaila jos joku koittaa tulla sisälle! 

Lauantai aamuna en tehnyt oikeen mitään. Nukuin melkeen pitkään ja laitoin kauan aikaa hiuksia. Alkuillasta suunnistin keskustaan jossa tapasin Pilarin ja Glaudian. Lähdettiin Glaudian luo valmistautumaan iltaa varten ja sen jälkeen suunnattiin takaisin keskustaan.

  
Valmiina lähtöön!


Ilta oli mahtava! Tanssittiin ja naurettiin paljon. Voin sanoa että aamulla oli jalat kipeät!

Tänään kävin taas koululla ja teimme muutaman testin lisää. Loppujen lopuksi selvisi, että ryhmä on täynnä ja olen jonotuslistalla.. Pakko keksiä äkkiä uusi suunnitelma!

Ei kommentteja: