lauantai 7. tammikuuta 2012

Vuoden ensimmäinen viikko

Kotiuduttuani San Franciscosta olen tehnyt töitä, käynyt treffeillä, kävellyt kaatosateessa, lukenut suomenkielistä kirjaa sekä tehnyt palapeliä.

Maanantaina mulla tosiaan oli treffit. Pääsin käymään Tacoman armeija alueella. Piti näyttää ID kortti kun ajettiin alueella ja alue oli tosi suuri. Ilta kului mukavasti elokuvia katellen. Muut illat olen pääasiassa viettänyt kotona ja potenut flunssaa. Sain joululahjaksi suomesta kirjoja ja nyt olen niitä sitten lukenut. Tänään lähdin ennen töitä ulos ja kävin Targetissa sekä kirjakaupassa. Mukaan tarttui palapeli alusta sekä 3000 palan palapeli! Seuraavat viikot teen vaan palapeliä ja luen kirjoja... Ehkä pistän naamani välillä ulos.

Tälle viikolle mahtui myös yksi pulma. Meillä on joka kuukausi au pair tapaaminen ja vuoden aikana niistä saa olla pois kaksi kertaa. No viime tapaamisen olin pois koska matkustimme Pennsylvaniaan. Tammikuun tapaaminen on juuri sillon kuin minä ja Essi ollaan menossa Vancouveriin ja helmikuun tapaaminen on sillon kuin ollaan Floridassa. Ensiksi mietittiin että onko mahdollista mennä tammikuun tapaamiseen ja silti keretä illan peliin, mutta se ei onnistu edes lentämällä Vancouveriin. Joten sen tapaamisen joudun jättämään välistä, sillä Saku Koivu on mulle paljon tärkeämpi kuin au pair tapaaminen. Sitten tulikin pulma, että mitä tehdään Floridan reissun kanssa. Loppujen lopuksi ihana hostisä sai mun menolipun vaihdettua toiselle päivällä ja pääsen lentämään Floridaan muutama päivä myöhemmin kuin hostperhe. Loppu hyvin, kaikki hyvin.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Tuttuja kohteita elokuvista.Vanhoista autoista lisää kuvia kun sattuu kohille.Tv:Iskä.