lauantai 2. kesäkuuta 2012

Iloisia uutisia

Päivät vierähtää niin nopeaa ettei oikein mitään kerkeä kirjottamaan tai sitten en vain jaksa. Perhe lähti takaisin suomeen ja mulla koitti paluu arkeen. Maanantaina täällä oli Memorial Day, ja työskentelin vain muutaman tunnin. Hostisä lähti reissuun ja taloa hallitsevat tällähetkellä naiset. Mulle tämä tarkoittaa pitkiä päiviä ja aamuisia lenkkejä koirien kanssa. 

Tiistaina ja Keskiviikkona menin töiden jälkeen normaalisti kouluun ja torstaina olin illallisella Tatianan luona. Tatiana on Kolumbiasta ja tuli tänne muutama päivä ennen mun perhettä. Tosi mukava tyttö, joten varmasti tulee vietettyä paljon aikaa sen kanssa. Eilen perjantaina kävin syömässä Manuelan ja Carolinan kanssa ja tiedän että Manuela Kääntää mun Blogia englanniksi joten Manuela, kiitos eilisestä, meidän pitäisi tehdä tätä useammin! 

Ja sitten vuorossa uutisia: Kotiin tulo koittaa suunniteltua aiemmin kun hostperheeni ei tarvi mua enää heinäkuun alun jälkeen. Oon tiennyt tästä jo jonkin aikaa, mutta nyt ajattelin jakaa tämän myös teidän lukijoiden kanssa. Mulla on enää kaks ja puoli viikkoo normaaleja työpäiviä ja sen jälkeen hostperhe ottaa suunnaksi suomen ja mä jään tänne leikkimään koirien kanssa. Mulla on onneks aikaa nähdä kavereita ja ottaa vähän rennommin ennen kuin tuun takas suomeen. Mutta jos mulle löytyy uus perhe 1.5 kuukaudeks niin kait mä sitten jään tänne, mutta vahvasti epäilen ettei kukaan ota au pairia noin lyhyeksi ajaksi. Voin todeta että kotiin tuloa odotan aika paljon! 

Ja sain eilen myös puhelun suomesta ja sen seuraksena mun päivä oli mahtava! Tänään tehdään vähän töitä ja illalla LMFO:n keikalle! 

 Ja vielä loppukevennykseksi muutama kuva menneiltä viikoilta:











4 kommenttia:

-känkkis- kirjoitti...

Kotiin on aina kiva tulla :)
Mulle tulee tuosta sun laivankansi kuvasta mieleen greyn anatomian Meredith :) ootte todella saman näköisiä ja nyt vasta huomasin sen :)

Lidia kirjoitti...

Hei! Oon ensi syksynä Amerikkaan haluava au pair -kokelas. :) Löysin sun blogin jostain netin uumenista.

Saanko esittää muutaman kysymyksen? :) Ekaksi, että millon menit tonne au pairiksi ja ootko minkä järjestön kautta? Alko kiinnostaan tän kysely, koska oot kai lähdössä kohta takaisin Suomeen, etkä oo ihan 12 kuukautta ollut siellä?

Jos et siis oo tota 12 kuukautta, niin maksetaanko sun paluulennot silti sun puolesta? :) Ku mun tuleva perhe ehkä haluaisi mut vaan kouluvuoden ajaksi, ei kai lomille, mut meen vasta syyskuussa niin mietin et miten se menee ku tosta 12 kuukaudesta kuulee puhuttavan niin paljon. Kiitti! :)

Johanna kirjoitti...

Ihanaa et tuut Suomeen!! Pakko nähä sitte :)

JenniB kirjoitti...

Hei Lidia!

Oon niin kateellinen sulle kun sulla on kaikki tää vielä edessä ja mulla on viimeiset viikot menossa. Mä tulin Seattleen syyskuun alussa ja oon Cultural Caren kautta. Mä oon tulossa takas Suomeen heinäkuussa kun mun perhe ei enää tarvi mua. En tosin oo vielä ihan varma et miten tämä kotiinlähtö prosessi menee, mutta luultavasti joudun Rematchiin mikä tarkoittaa että mulle koitetaan löytää viimiseks 1.5 kuukaudeks uus perhe. Ja jos ei löydy niin sit järjestö maksaa mun lennot takasin suomeen. Minkä järjestön kautta oot hakemassa?