perjantai 8. kesäkuuta 2012

After the rain

Nyt jos saisin jostain motivaatiota kirjottaa tänne edes ihan vähäsen..

Lauantaina oli tosiaan LMFAO:n keikka Key Arenalla ja oli kyllä mahtava! Tanssittiin ja laulettiin koko ajan! Meillä oli paikat ylätasolla, ensimmäisellä penkkirivillä joten nähtiin hyvin lavalle. Kathrin tuli meille yöks ja mä heräsin reippaasti sunnuntai aamuna kävelyttään koirat. Onneks sain sit mennä takas nukkumaan. Käytiin sunnuntaina myös keskustassa pyörähtään, mutta ei siellä ollut oikeen mitään ja mä tulin sit neljäks takasin kotiin kun aloitin työt. 


Maanantaina menin töiden jälkeen Yaritzan (Chile) kanssa keskustaan syömään. Se on ollut täällä jo muutaman viikon ja asuu ihan meidän naapurissa, mutta tää oli ensimmäinen kerta kun näin sen. Ei vaan ole ollut aikaa tai energiaa tehdä oikeen mitään töiden jälkeen. Tiistaina kävin lenkillä ja sit tehtiinkin illalla pikareissu sairaalaan hostäidin ja lapsen kanssa. Mitään vakavaa ei ole tapahtunut ja kaikki on hyvin. Eilen mulla ja lapsella oli playdate Lincon Parkissa Yaritzan ja hänen nuoremman hostlapsensa kanssa. Sää oli vähän pilvinen, mutta ihan ok lämmin. Meillä oli eväät mukava ja lapsikin sai itse kävellä ja minä työnsin tyhjiä rattaita. Illalla menin kouluun ja sit koulusta vielä Tatianan luokse katsomaan elokuvaa. Tosin mulla ei ole mitään tietoa mitä elokuvassa tapahtui koska nukahdin varmaan viiden minuutin jälkeen. 


Tänään mun pitäis tavata Manuela ja sen ystävä Sveitsistä :P

Ei kommentteja: