perjantai 22. kesäkuuta 2012

End of the story

Paljon on kerennyt viikon aikana tapahtua, eikä mulla edes ollut aikaa kertoa mitä tein toissa viikolla vaikka lupasin. 

En jäänyt koiravahdiksi vaan muutin toissapäivänä uuteen kotiin väliaikaisesti. Yksityiskohtia en jaksa kertoa, mutta kaikki päättyi kuitenkin hyvin. Host perheen kanssa on puhuttu kaikki selviksi ja luulen että molemmat osapuolet oppivat tästä kokemuksesta paljon. Tiistaina oli siis aika sanoa hyvästit sekä lapselle, että perheelle. Itku tuli niin mulla kuin hostperheelläkin. Ja nyt on jo ikävä. 

Muutin tiistaina yhen LCC:n eli tukihenkilön luokse ja parempaan paikkaan en oisi voinut päätyä. Ympärillä on eläimiä ja tänään pääsin tapaamaan lapsetkin ensimmäistä kertaa. Lapsia on kolme ja kaikki on tosi mukavia. Täällä olen nyt ainakin ensi viikon loppuun saakka. 

Jotta voin järjestö maksaa mun lentoliput kotiin mun on etsittävä uutta perhettä. Jos sopivaa perhettä ei löydy niin sitten saan tulla kotiin. En halua uutta perhettä ja tuskin kukaan edes haluaa au pairia vain kahdeksaksi viikoksi. Mutta jos niitä perheitä kuitenkin ilmaantuu niin mun on ainakin juteltava niiden kanssa. Pidetään peukut pystyssä jotta niitä perheitä ei mun tilille tule! Jos hyvin käy voin päästä kotiin jo ensi viikon lopussa mutta viimeistään sitten sen seuraavan viikon alussa.

Viettäkää mahtava Juhannus mitä ikinä teettekin. Minä juhlin täältä käsin! 

4 kommenttia:

mirggis kirjoitti...

Pakko kysyä, jouduitko sä rematchiin 8 viikkoa ennen sun vuoden loppumista vai täh?

janina kirjoitti...

voi jenni kulta! mä niiiin haluan et sä tuut mukaan californiaan meiän kaa.. mutta toivottavasti kaikki järjestyy nyt! ainaki saat varmaan ihanan kesän kotona, mä haluasin lähtee kesäks kotiin ja sit tulla takas pari kk.. ku kesä on aina paras<3

haleja!

JenniB kirjoitti...

Mirggis: Mun hostperhe lähti suomeen lomalle ja sen jälkeen mun hostäiti ei palaa töihin joten oisin muutenkin joutunut rematchiin muutaman viikon sisällä tai oikeestaan se ois alkanut just samaan aikaan kun nytkin alkoi mut oisin vaan huolehtinu koirista ja kissoista muutaman viikon. :/

Janina: Mä oon niin onnellinen kun pääsen kotiin! Mä sain siitä reissusta kaikki rahat takas ja muutenkin oon vaan niin valmis palaan kotiin! :)

mirggis kirjoitti...

no voihan surkeus! mutta suomeen on varmaan kuitenkin mukava palata :-)) tsemppii!!