tiistai 13. syyskuuta 2011

Scavenger Hunt

Eilen meillä oli ensimmäinen au pair tapaaminen ja näitä tapaamisia järjestetään kuukausittain. Eiliseen tapaamiseen osallistuivat kaikki Cultural Caren au pairit Seattlen alueelta. Tarkoituksena oli ryhmässä kirtää keskustaa, ottaa valokuvia tietyistä aiheista (mm katusoittaja, laivabussi), kerätä asioita ja esineitä pussiin (mm käyntikortti, syömäpuikot, lauttojen aikatalut) sekä vastata Seattlea koskeviin kysymyksiin.

Aluksi meidät jaettiin neljän hengen ryhmiin. Mun ryhmässä oli mun lisäksi, Columbialainen, joka tuli Seattleen sama päivänä kuin minä sekä kaks Saksalaista, jotka ovat tulleet viikko ennen meitä. Meille annettiin kartta sekä tehtävälista käteen ja meillä oli kaksi tuntia aikaa suorittaa tehtäviä. Odotin innolla tätä ns. kaupunkisuunnistusta, sillä oon kiertänyt keskustassa tosi vähän. Näitä kahta Saksalaista ei olisi vähempää voinut kiinnostaa koko tapahtuma, he halusivat mennä Starbucksiin, jotta voisivat etsiä googlen avulla vastauksia kysymyksiin. Minä ja Columbialainen ei siihen suostuttu. Tehtiin sitten kompromissi ja sovittiin että kierrettäisiin keskustaa ensimmäinen tunti ja toisen tunnin he voisivat viettää netissä. Tapahtuma oli tosi kiva ja näin paljon uusia paikkoja joissa haluan käydä. Lopuksi kokoonnuttiin kaikki yhteen jonnekkin puistoon, jossa oli palkintojen jako ja siellä otettiin myös jokaisen LCC ryhmästä valokuvat.


Naapurit Jessica ja Cristia


Tehtävä: Ota kuva henkilöstä jolla on Seattle paita päällä!


Elmeri <3


Tapahtuman jälkeen oltiin lähdössä pienellä porukalla syömään ja tapasin muuten toisenkin suomalaisen au pairin, joka on tullut tänne kolme viikkoa sitten. T:n kanssa juteltiin paljon matkan aikana. Oli kiva puhua suomea kun ympärillä muut puhuivat vain espanjaa! Osa porukasta lähti busseille ja me muut käytiin syömässä Hard Rock Cafessa. Ruoka oli tosi hyvää ja seura hauskaa! kotiinlähtiessä löysin oikean bussipysäkin ja pääsin eksymättä kotiin, Kiitos naapuri au pairin Cristian, joka kertoi mulle minne pysäkille mun pitää mennä, jotta pääsen oikeeseen bussiin :)




Sonjalle: Ostin sulle Nykistä snapsilasin ja läysin eilen täältäkin. Haluatko että ostan sulle Seattle lasin, vai haluatko ite ostaa sen sitte ku tuutte??

2 kommenttia:

Riikka kirjoitti...

Meillä on NYC - scavenger hunt ens sunnuntaina! :) hyvä et sulla oli kivaa, oon vähä miettiny et onks se ihan tylsää..

Anonyymi kirjoitti...

mä voin ostaa sen ite sitte joskus kun me päästään sinne :D kuha vaa muistat et sit et mistä sellaaasen löyrän :)
-sonja