lauantai 10. syyskuuta 2011

Uusia ystäviä

Eilen illalla töiden jälkeen lähdin tapaamaan kahta saksalaistyttöä, Eveä ja Elliä. Eve oli mun kans samaan aikaan training schoolissa ja lennettiin samaan aikaan Seattleen. Elli on tullut meitä viikon aikasemmin. Käytiin eilen aamupäivällä ensin ostamassa mulle bussikortti ja samalla P näytti millä pysäkillä mun pitää jäädä pois. Täällä on pysäkkejä 100m välein, joten en olisi eksynyt vaikka en olisi heti oikessa paikassa osannutkaan jäädä pois. 

Koko bussissa olon ajan mietein et miten saan sen bussin pysähtymään sit ku haluan! Siellä ei ollut mitään nappeja mistä painaa ja silti aina kuului pysähtymisääni kun joku halusi bussista pois. Yks pysäkki ennen mun pysäkkiä huomasin kun joku nainen veti ikkunoitten yläreunassa kulkevasta vaijerista! Onneks huomasin, sillä muuten oisin jäänyt sinne bussiin jumiin! 

Mentiin tyttöjen kanssa Starbucksiin, juomaan kahvia ja teetä ja sitten vähän aikaa käveltiin ympäriinsä. Oltiin just kävelemässä lähimmälle bussipysäkille ku bussi meni ohi. Seuraava tuli vasta puolentunnin päästä joten kerettiin käydä ostamassa jäätelöt sitä ootellessa. Ilta oli kaikin puolin mukava, vaikka tytöt välillä puhuivatkin keskenään saksaa.. Naurettiin sekä juteltiin paljon. 

Minä ja Eve

Minä ja Elli


Tänään olen lukenut kirjaa, leikkinyt lapsen kanssa sekä käynyt sen kanssa kävelyllä. Vietimme myös illan kahdestaan sillä S ja P viettivät treffi-iltaa :)
Opettelin muuten vihdoin käyttämään tv:tä ja katsoinkin illan aikana tv:n arkistoista leffan.


Huomenna tulee mun LCC eli ns tukihenkilä käymään ja katsomaan miten elämä täällä on lähtenyt sujumaan.

Ei kommentteja: