perjantai 16. syyskuuta 2011

Toinen torstai

Tänään on mun toinen torstai täällä! Päivät menee nopeaa pikku neidin kanssa. Eilen aamulla kävin pienellä kävelyllä. Sen ei ollut tarkoitus olla pieni kävelylenkki, mutta sellaiseksi se muuttui kun ampiainen pisti mua käteen. Peukalon ja etusormen väliin. Nyt käsi on turvonnut ja punainen. Yhdet allergialääkkeet on mukana, mutta ne toiset joita nyt tarvittaisiin on kotona! Koitan joku päivä mennä uudestaan samaan paikkaan ottamaan uusia kuvia. Sellaisia joista näkyy merelle.

 



Juuri tämän talon kohdalla kohtasin sen ampiaisen!

Mitään erikoista ei näiden päivien aikana ole tapahtunut. Saatiin mulle ID kortti ja taas piti jonottaa vuoroa kauan. Tiskillä olleen naisen puheesta en saanut mitään selvää, sillä se puhui tosi hiljaa. Kirjoja on tullut luettua näiden kahden viikon aikana aika paljon. Kirjat jotka minulla oli mukana, olen jo lukenut ja sain P:n toissa kesän Suomen reissulta ostetut kirjat luettaviksi. Niiden jälkeen luen Twilight:in englanniksi! Ovat kuulemma parempia englanniksi mitä suomeksi! Kävin muuten eilen lankakaupassa! Ostin lankaa ja puikot. Mitään tiettyä en ole kutomassa ainakaan vielä, saa nähdä mitä tämän hetkisestä tekeleestä tulee.

Huomenna meinaan mennä ostoksille, syömään, ja ehkä elokuviin! Kynnetkin haluaisin joku päivä käydä laittamassa nätiksi. Täällä on vaikka kuinka paljon kynsisalonkeja..

Mieli tekee suklaata! Fazerin lontoonrae tai normaali maistuis ;)

1 kommentti:

Maria kirjoitti...

hahaa, löysin sattumalta tän sun blogin, kiva lukee! :> kannattaa kyllä lukee ne kirjat englanniks, alkuperäsellä kielellä kirjat on aina parempia :-)