keskiviikko 16. marraskuuta 2011

Pieniä karhuja

Eilen mulla oli vain viisi tuntia töitä joten aamun vietin rauhassa makoillen ja kirjaa lukien. Olin myös ahkera ja siivosin sekä pyykkäsin. Heti töiden jälkeen suunnistin salille Even kanssa ja nyt on vatsalihakset kipeänä. Kun olin kävelemässä bussipysäkiltä kotiin niin näin kaksi pesukarhua. Toinen oli juuri kiipeämässä puuhun muutaman metrin päässä musta kun sen huomasin. Jäin katselemaan sitä hetkeksi (en uskaltanut kävellä eteenpäin kun pelkäsin, että se hyppää mun päälle) ja kun lähdin liikkeelle niin toinen juoksi jalkojen juuresta. Sen jälkeen minä juoksin viimeiset kymmenen metriä kotia ja lujaa! Pesukarhut ovat kyllä tosi söpöjä, mutta en todellakaan halua että semmoinen puree mua. Illalla aloin kirjoittamaan kirjeitä ja miten se voi kaan olla niin hankalaa. Pää oli ihan tyhjä, enkä tiennyt mitä kirjoittaa.


Tänään olikin sitten pitkä työpäivä, mutta aika meni kyllä tosi nopeaa. Lapsi nukkui ensimmäistä kertaa iltapäivällä pitkä päiväunet, melkein kolme tuntia. Yleensä se nukkuu aamulla puolituntia- tunnin ja iltapäivällä 1-1,5 tuntia. Olin kyllä tosi iloinen. Lapsi olikin aamulla tosi väsynyt ja se nukkui ensimmäisillä päiväunilla vain puolituntia. Iltapäivällä käytiin pienellä kävelyllä ja leikittiin leluilla ja harjoiteltiin ryömimään ja konttaamaan. Lapsi oppi puremaan mua nenästä ja sitä se koittikin tehdä aina sylissä ollessa :)



Ei kommentteja: