tiistai 29. marraskuuta 2011

Sekasorto ja muuttohässäkkä

Minä muutin. Olen edelleen samassa osavaltiossa ja vieläpä samassa kaupungissa. Olen myös edelleen samassa talossa, mutta vain kerrosta alempana! Mun nykyinen huone on meidän tooosi iso entinen tv huone. Huone on melkein saman kokoinen kun mun makuuhuone suomessa. Eli tämä on iso jos jollekulle jäi vielä epäselväksi. Sain myös samalla "oman rauhan", eikä kukaan voi kuulla yläkertaan jos kuuntelen musiikkia ja laulan täysiä. Viereinen huone oli ennen vierashuone, joka muutti mun entiseen huoneeseen, ja siihen on nyt tulossa lapsen leikkihuone. On kätevää kun lapsen leikkitila on mun huoneen vieressä.

Meidän koko talo on oikeastaan sekaisin, sillä tavarat ovat vaihtamassa paikkaa ja kaikki on vielä kesken. Vähän aikaa sitten olohuoneessa ei päässyt kunnolla liikkumaan. Hostisän työkaveri tuli töiden jälkeen auttamaan tavaroiden kantamisessa ja minä ja lapsi kerrottiin minne mikäkin kaluste menee. Mun huoneeseen piti aluksi kantaa olohuoneen sohva, mutta se ei mahtunut ovesta sisään. Sitten tänne piti tulla yksi toinen sohva, mutta sekään ei mahdu ovesta sisään. Loppujen lopuksi päädyttiin siihen, että saan tänne muhkean nojatuolin, jossa on mukava lukea kirjoja ja sen pitäisi mahtua ovesta! Otan kuvia huoneesta sitten joskus kun saan sen täydelliseen kuntoon. Nyt lattialla on hostvanhempien dvd:t ja muutama pienen pieni pahvilaatikko mun tavaroita. 

Tänään tein jotain mitä mun piti tehdä jo silloin kun saavuin tänne.... Kävin nimittäin ostamassa valokuvakehyksiä mun valokuville. Ja tilasin eilen netistä lisää valokuvia, joiden pitäisi olla täällä ensi viikon maanantaina. Sitten voin taas käydä tuhlaamassa rahojani valokuvakehyksiin. 

Loppuviikosta on taas tulossa vähän erilainen, verrattuna normaaliin viikkoon, sillä hostisä on taas huomenna lähdössä työmatkalle ja tällä kertaa kohteena on Turkki. Torstaina mun täytyy mennä ilmoittautumaan kouluun englannin tunneille ja samalla meillä on tasokoe. Koulun pitäisi alkaa tammikuussa ja sen jälkeen en muuta kerkeäkkään tekemään kuin töitä ja käydä iltaisin koulussa. Koulua on ma, ti, ke ja to aina klo 18-21. Saan onneksi nopeasti tarvittavat tunnit täyteen ja sen jälkeen ei tarvitse enää miettiä koulua.

Lopuksi vielä onnittelut rakaalle siskolle Sonjalle, joka täytti tänään 18v <3


Mun koneelta ei löytynyt yhtään yhteiskuvaa meistä kahdesta joten tämä kuva saa kelvata.


Ei kommentteja: