torstai 10. marraskuuta 2011

Rentoutuminen loppui...

...Ja työt alkoivat taas. Voin kertoa, että tiistai ei ollut päivistä se paras! Aamulla oli vaikea nousta sängystä ylös eikä pitkän äidin kanssa vietetyn viikonlopun jälkeen mun seurani maistunut lapselle. Päivästä kuitenkin selvittiin ja illalla lähdin vielä kiduttamaan itseäni salille.  

Tänä aamuna olin vielä väsyneempi kuin eilen, mutta päivä oli parempi. Lapsi viihtyi mun kanssa ihan hyvin ja meillä oli hauskaa. Tänään hostisä tuli takaisin työmatkalta ja sen jälkeen lapsi oli mitä onnellisin. Tänä iltana en aio tehdä mitään muuta kuin olla ja nukkua. 

Satiin eilen hostäidin kanssa suljettua mun bussikortin käyttäjätili, kun laitettiin salasana liian monta kertaa väärin. Tänään sitten reippaana tyttönä soitin asiakaspalveluun ja asiasta riippuen piti painaa tiettyä numeroa. Ensimmäisen numeron osasin valita oikein ja sitten loppui englanninkielen taito! Vaihtoehdot tulivat liian nopeaa ja sanat oli outoja, joten en voinut edes miettiä että mikähän voisi olla oikea vaihtoehto. Laitoin sitten hostäitille viestiä ja hän selvitti mitä mun pitää painaa. Sain lopulta jonkun kiinni ja selitin kiltisti asiani. Sain uuden salasansn ja naurut päälle... Mun englanti ei tänään ole oikein sujunut... 

Ja hei tiiättekö muuten mitä? Posti toi vihdoin ja viimein liput NHL peliin! Saku Koivu täältä tullaan! On se posti tuonut viime päivinä muutaman kirjeenkin. Kiitokset Lukalle ja Juliukselle ihanista piirrustuksista ja äitille ylipainavasta kirjeestä! Kirjoitan takasin kunhan vaan saan aikaseksi =)


Nyt kutsuu Gossip Girl!
 

2 kommenttia:

Riikka kirjoitti...

Joo, toi enkku on välillä vähän vaikeeta meillä muillakin. Joskus täytyy kesken lauseen pysähtyä ja miettiä: "mitä helvettiä mä oikeen sönkötän?" :DD

Anonyymi kirjoitti...

Mäkin vihaaaaan noita puhelinjuttuja, missä pitää valita numeroita ym! Onnistuin sulkeen mun nettipankkitunnukset niin piti soittaa tommoseen automaattinumeroon, niin yritin varmaan viis kertaa ku en ymmärtänyt mitään ensimmäisellä neljällä kerralla :D - Essi